الاثنين، 3 أغسطس 2015

لو بتحب حقيقي صحيح



لو بتحب حقيقي صحيح
كنت وقفت في وش الريح
كنت ماسبش قلبي جريح
وسط النار 
لو كان قلبك لسه بريء
تحكم ظلم ازاي في بريء وتسيب قلبي لوحده غريق 
في التيار
لو بتحب حقيقي بقلبك كنت عرفت تخاف على حبك
كنت ماتتردشي ثواني انك تسكن بين احضاني
موش بدقيقه تروح تنساني
بدون اعذاااااار
لو حبيتني ماكنتش تقدرتخدع قلبي بحبك اكثر
اكثر ماتحملت غيابك وستنيت بدموع على بابك
يبقى نصيبي اعيش عذابك ليل ونهار
ليل ونهااااااار
,,,,,,,,,,,,,,,,,
لو بتحب حقيقي صحيح
كنت وقفت في وش الريح
كنت ماسبتش قلبي جريح
وسط النااااار
لو كان قلبك لسه بريء
تحكم ظلم ازاي في بريء وتسيب قلبي لوحده غريق
في التيااااار
اتحملت معاك فوق طاقتي كان اخلاصي هو خطيئتي
كان احساسي انك موش ليه صدمه حقيقي كبيره عليه
ترمي احساسي بغدرك بيه كله مرار
لو حبيتني كنت تضحي كنت ماتسببشي في جرحي
كنت ماتذلنيش بعواطفي كنت رحمتني لحظة ضعفي 
كنت وقفت معايه في صفي 
وانا بنهااار وانا بنهاااار
وانا بنهاااااااار
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق