الاثنين، 3 أغسطس 2015

اصاحب مين


اصاحب مين انا اصاحب مين
وانا من يوم ماشفت عينيك 
ما ليش غيرهم صحاب تانيين
اكلم مين انا اكلم مين 
وانا من يوم ماكلمتك
لقيتني بغني للعاشقين
عيونك هما اصحابي وعمري وكل احبابي 
وصوتك لما تتكلم يذوب قلبي في بحر حنين
واصاحب مين واكلم مين
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
يااحلى عيون بذوب فيها واعيش فيها 
وديما ياحبيبي بقول احب عينيك تسهرني
احب عينيك تحيرني
احب عينيك تسهرني
ده فيهم سحر موش معقول
اصاحب مين وغير حبك  ماليش اصحاب
واكلم مين وغير قلبك ماليش احباب
عيونك هما اصحابي وعمري وكل احبابي
وصوتك لما تتكلم يذوب قلبي في بحر حنين
واصاحب مين واكلم مين
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ياكل العمر ياعمري يذوب عمري 
ولا يغلى ياروحي عليك 
بحبك لو قريب مني 
واحبك لو بعيد عني 
واحب اسهر ليالي هواك 
واحب انده لبكرى معاك 
وتوحشني وانا وياك
اصاحب مين وغير حبك ماليش اصحاب
واكلم مين وغير قلبك ماليش احباب
عيونك هما اصحابي وعمري وكل احبابي
وصوتك لما تتكلم يذوب قلبي في بحر حنين
واصاحب مين واكلم مين
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق