الثلاثاء، 28 يوليو 2015

اغاني ل فائزة احمد


ياتمر حنه ياتمر حنه
خليتي بينه وابعدتي عنه
الورد كله كسا الجناين وشمعنه انت اللي شارده منا
ياتمر حنه
,,,,,,,,,,,,,,,,,
بالليل بنسأل وبالنهار على شان نبلغ شوق الاحبه
وطال عليهم الانتظار ولا فيش بقلبك ريحة المحبة
كنت شمعتنا كنت نور بيتنا 
كنت سامرنا والود سامرنا
الورد كله كسا الجناين واشمعنا انت اللي شارده منا
ياتمر حنا
,,,,,,,,,,,,,,,,,
سألت عنك في كل ناحيه ماحد طمن قلبي عليك
وقالوا ماتت وقالوا صاحيه وياما قالوا وعابوا فيك
كنت شمعتنا كنت نور بيتنا
كنت سامرنا والود سامرنا
الورد كله كسا الجناين وشمعنا انت اللي شاردنا منا
ياتمر حنه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
الحب عمره مايتاقل  بالمال
الحب بالحب موش بالدبله والخلخال
مايثمر العيش في خاين العيش
ولا العشره ولو سيدته حلاوة الشهد بينقال
,,,,,,,,,,,,,,,,
كنت شمعتنا كنت نور بيتنا
كنت سامرنا والود سامرنا
الورد كله كسا الجناين وشمعنا انت اللي شاردنا منا
ياتمر حنه 
ياتمر خنه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
كلمات جليل البنداري
الحان محمد الموجي
غناء فائزة احمد




حيران حيران كده ليه ياحبيبي
زعلان من ايه ياحبيبي
ولا تزعل ولا تحتار وحياتك ليل ونهار
حبك اقوى من النار  صدقني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مالك متحير مالك ايه اللي مغير حالك
ان كان عالناس وكلام الناس ماتخذش ابالك
ولاتزعل ولا تحتار وحياتك ليل ونهار
حبك اقوى من النار صدقني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ايه اللي محير قلبك اسال وعنيه تجاوبك
انا جنبك ياحبيبي وبقولك الف الف بحبك
صدقني صدقني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

كلمات مرسي جميل عزيز 
الحان محمد الموجي
غناء فائزة احمد


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق