الجمعة، 17 أبريل 2015

من اجمل اغاني ( كمال حسني )





غالي عليه غالي عليه واغلى عندي من الدنيا ديه
قدمت قلبي ليه هديه غالي عليه
,,,,,,,,,,,
اتمنى فرحه وادعيله وبكل قلبي اغنيله
واسهر مع الليل اناديله مهما يطول الليل فيه
ده اغلى عندي من الدنيا ديه قدمت قلبي ليه هديه
غالي عليه غالي عليه
,,,,,,,,,,,,,,,,, 
ان كان على الروح اهديها يحكم ويتحكم بيها
وازرع ورود ي ويجنيها الورد له والشوك ليه
ده اغلى عندي من الدنيا ديه قدمت قلبي ليه هديه
غالي عليه غالي عليه
,,,,,,,,,,,,, 
كل المنى كل منايه شوف هناوته في دنيايه 
واصون عهود ودو معايه مهما الزمن يقسى عليه
ده اغلى عندي من الدنيا ديه قدمت قلبي اليه هديه
غالي عليه غالي عليه
,,,,,,,,,,,

كلمات محمد علي احمد
الحان محمد الموجي






عند بيت الحلو هدي حبتين هدي لما اشوفوا قاعد ولا فين
عند بيت الحلو هدي هدي
,,,,,,,,,,,
هدي حبه دي المحبه شوقتني من زمان
جيت ازورو بان لي نورو من بعيد قبل الاوان
هو فرحة عمري كله هدي حبه لما اقوله
كنت فين ياحلو قوللي من يومين
طال عليه الليل كأنه جمعتين
عند بيت الحلو هدي هدي
,,,,,,,,,
عايز اقوله قلبي عايش في هواك
قلبي ده اللي انت سقيته نار جفاك
بيصالحني لما تبقى راضي عني
ويخاصمني لما تحرمني رضاك
ياحبيبي ليه تبيعه والغرام لسه في ربيعه
ده انت عنده اغلى من كلمة حبيب
بس ليه تقسى زي الغريب
عند بيت الحلو هدي هدي
,,,,,,,,,,,,,,


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق