الجمعة، 17 أبريل 2015

عبد اللطيف التلباني اللي روحي معاه



اللي روحي معاه بتقولولي انساه بس انسى ازاي 
حد ينسى حياته وقلبه فيه دقاته فهموني ازاي انساه
فهموني ازاي فهموني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 
اقدر انسى في ثانيه بس حنسى الدنيا 
وانسى نفسي وعمري وكل شيء حواليه
كل ده شيء يمكن انما موش ممكن يجي يوم انساه
فهموني ازاي انساه فهموني ازاي فهموني
,,,,,,,,,,,,,,, 
لو قدرت اخبي العيون ماتخبي وان هربت بعيني
فين اروح من قلبي وان هربت في قلبي ليه روح شايفاه 
وتقولولي انساه فهموني ازاي فهموني
,,,,,,,,,,,
قد ايه مشغول به غصبن عني بحبه 
حبي موش معقول حد غيري يحبه
تبعدوني عنه تحرموني منه 
مستحيل انساه فهموني ازاي انساه
فهموني ازاي فهموني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,

كلمات عبد السلام امين
الحان محمد الموجي




عبد اللطيف التلباني سكي الشباك


سكي الشباك انا مايحوشنيش عنك شباك
وخيالي بيقدر يوصلك من هنا الهناك
وحصحي شعورك وفؤادك ينا في الدنيا دي يعناديك
والمغرم في الورد لايمكن تمنعه اشواك سكي الشباك
,,,,,,,,,,,,,,,,
طول ماانت قصادي انا بحبي قصادك على طول
وان جبت حبيبك على بالي ياحياتي اقول
لايحوشني قزاز ولا شيش ابدا ولا باب مقفول
وحصحي شعورك وفؤادك ينا في الدنيا دي يعنادك
والمغرم في الورد لايمكن تمنعه اشواك سكي الشباك
,,,,,,,,,,,,,
يامنايه انا طول عمري بصونك طول بصون
وفؤادي الطيب بطبيعته مايعرفش يخون
وان هنت ومهما ظلمتنيي انا برد حنون
وحصحي شعورك وفؤادك ينا في الدنيا دي ياعنادك
والمغرم بالورد لايمكن تمنعه اشواك سكي الشباك


كلمات محمد حمزة
الحان محمد الموجي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق