الأحد، 20 سبتمبر 2015

عفاف راضي راح وقالوا راح


راح وقالوا راح قلت ياربي لسكة السلامه
راح وقالوا راح بس كان نفسي اقولوا مع السلامه
راح وقالوا راح قلت ياربي لسكة السلامه
فاتلي السهر فاتلي ابتسامه
فاتلي دموعي عندي امانه 
من غير ماقولوا كان نفسي اقولوا مع السلامة
كان نفسي اقولوا عشان ارتاح مع السلامه
,,,,,,,,,,,,,,,
كذبنا عالليالي وقلنا مرتاحين 
وضحكنا في بعده ياما وقلوبنا مجروحين
وقلنا يجي بكرى وراح وغاب سنين 
نلاقيها منين ياقلبي من الشوق وله الحنين
فاتلي السهر فاتلي ابتسامه
فاتلي دموعي عندي امانه
من غير ماقولوا مع السلامه
كان نفسي اقوله مع السلامه
كان نفسي اقوله عشان ارتاح 
مع السلامه
,,,,,,,,,,,,,,,,,
نادينه عالغايب وفايت بقلوبنا الاه
ماردش علينا ياخصارة عشرتنا معاه
فين يازماني ايامنا وفرحنا وياه
لابيسال علينا يعني البعد نساه
فاتلي السهر فاتلي الابتسامه 
فاتلي دموعي عندي امانه
من غير ماقولوا مع السلامه
كان نفسي اقولوا مع السلامه
كان نفسي اقولوا عشان ارتاح
مع السلامه
,,,,,,,,,,,,,,,,,


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق