الثلاثاء، 19 مايو 2015

أسأل روحك



أسأل روحك أسأل قلبك قبل ماتسأل ايه غيرني
انا غيرني عذابي بحبك  بعد ماكان املي مصبرني
غدرك بيه اثر فيه  واتغيرت شويه شويه
واتغيرت وموش بأديه وبديت اطوي حنيني اليك و
اكره ضعفي وصبري عليك واخترت ابعد وعرفت اعند
حتى الهجر قدرت عليه  شوف القسوه بتعمل ايه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
كنت زمان بلاقيك بحناني  بحر محبه وبر امان
كنت بحس ان انت زماني يومي وبكره وبعده كمان
كنت بشوفك بعيون حبي وانت بعيد او وانت بقربي
اقرب من بسمتي لشفايفي اقرب من احساسي لقلبي
بعد الود اللي رعيت هولك بعد الحب اللي وهبت لك
بعد العمر اللي عشت لك في ايه تاني اقدم هولك
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
انا مانسيتش الحب وعهده ولا ايامه ولا لياليه
اما ان كان عالحب لوحده  من غير هجرك اهلا بيه
انا حيرني هواك  وانا على شان انساك
بابعد عن كل مكان رحته ولو مره معاك
واهرب من اقرب ناس يعرف قصتي معاك
وبغير اي كلام بيجيب سيره لذكراك
وصلتني للحال ده بايدك بعد ماكانت روحي بايدك
سبتك ومفيش حد بعمري يشغل عنك قلبي وفكري
سبتك من غير حتى ماافكر حقدر اسيبك او موش حقدر
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اسال روحك اسال قلبك قبل ده كله تغيرو ليه
انا غيرني عذابي بحبك  لكن انت غيرك ايه
هو حناني عليك قساك حتى عليه
ولا رضاي كمان خلاك تلعب بيه
ولا تسامح روحي معاك غرك بيه
انا ياحبيبي صحيح بتسامح الا في عزت نفسي وحبي
واما يفيض بي مابعرف اصالح واعرف اجي كتير على قلبي
اسال روحك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق