الأحد، 13 مارس 2016

انا بستناك ( نجاة الصغيرة )







انا بستناك وليلي شمعه سهرانه لليلة حب
واهلا اهلا حلوه شيلاها عيون بتحب
وقلبي حرير شايلك مطرحك في القلب
وازوق ليلي واتزوق لاجمل وعد
واقولك ذوق ذوق حلاوة القرب
بعد البعد بعد البعد
انا بستناك انا
,,,,,,,,,,
من الشباك وانا خدي على الشباك
انا والشوق ونار الحلوه بستناك
وفرح الدنيا مستني ميعاد معاك
يااجمل ليله في عمري حبيبي جه
ياورده بيضه في شعر حبيبي جه
ياعقد ياقوت على صدر حبيبي جاي
وازوق ليلي واتزوق لاجمل وعد
واذوب لك في شرباتي شفايف الورد
واقولك ذوق حلاوة القرب بعد البعد
انا بستناك انا
,,,,,,,,,,,,
مرايتي قوليلي يامريتي 
حبيبي ماجاش ليه دلوقت
وفاتني لوحدتي وانت
ابص لروحي واصعب على روحي
نسيني ليه حبيبي واغلى من روحي
نسيني ليه
حبيبي انت فين انت 
حبيبي انت فين انت
يااجمل ليله في عمري حبيبي جاي
ياورده بيضه في شعر حبيبي جاي
ياعقد ياقوت على صدري حبيبي جاي
وازوق ليلي واتزوق لاجمل وعد 
واقولك ذوق ذوق حلاوة القرب 
بعد البعد بعد  البعد
انا استناك
بستناك انا
,,,,,,,,,,,,,,,

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق