الجمعة، 4 مارس 2016

شوف قلبي الملهوف ( عبد العزيز محمود )




شوف شوف قلبي الملهوف بيقول ياصباح الفل
شوف شوف ماتكونش بخيل وتعالى وطل
تعالى وطل
,,,,,,,,,,,,,,
وبقربك الهنا وهنايا في نظرتك 
واشتاقتلك انا وفي قلبي معزتك
والبدر في طلعته فكرني بطلعتك
والورد في رقته فكرني برقتك
يافايتني من سنة للفكر والضنا
وتفرح القلوب بحبك الا انا 
,,,,,,,,,,
القلب اللي في هواك فات اهله ودنيته
وباعهم واشتراك ولا طالشي فرحته
والدنيا بحلوها وقساها ومرها 
الامر امرها وانا راضي بحكمها
يافايتني من سنة للفكر والضنا 
وتفرح القلوب في حبك الا انا
,,,,,,,,,,,,
قلبين وتشوقوا وباين في العيون 
وازاي تفرقوا وعشرتك تهون 
يافايتني من سنه للفكر والضنا 
وتفرح القلوب في حبك الا انا 
,,,,,,,,,,,,,,,
شوف شوف قلبي الملهوف بيقول ياصباح الفل
شوف شوف ماتكونشي بخيل وتعالى وطل
تعالى وطل
,,,,,,,,,,,,
غناء عبد العزيز محمود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق