الخميس، 3 مارس 2016

أخذ حبيبي أنا ياما ( فائزة احمد )






اخذ حبيبي انا ياما أخذ حبيبي يابلاش
زارع في قلبي وردة والنبي يايمة ماتقطفيهاش
غزلالوا ياما بأيدي الطاقيه 
وأزاي ياما مايلبسهاش
,,,,,,,,,,,,,
من صغري معاه انا ياما ,,, من صغري معاه
عارفه لما يغيب يامايا شمسي تغيب وياه
اللي مابعرفهوش يا امايا ولا اللي انا عرفاه
شمسي هو قمري هو عنه مابستغناش
غزلالوه ياما بأيدي الطاقيه
وأزاي ياما مايلبسهاش
,,,,,,,,,,,,
على وردة في جنينة نقشنا أسمنا
وعشنا كل ليلة نزوق عمرنا
بضحكة حلوه مره وبدقة قلبنا
مشواري هو وداري هو ياما ماتبعديناش
غزلالوا ياما بايدي الطاقية
وازاي ياما مايلبسهاش
,,,,,,,,,,,,
يا مايا انا في الليل لوحدي اماه قمري أنا سهران
ياماه أيدي على خدي ياماه قلبي انا حيران
وتقوليلي ليه سهرانه
سهرانه ليه وحيرانه
دنيايه هو وعمري هو 
ياماه ماتبعديناش
غزلالوا ياما بأيدي الطاقية
وازاي ياماه مايلبسهاش
,,,,,,,,,,,,,

كلمات مجدي نجيب
الحان محمد سلطان
غناء فائزة احمد


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق