الاثنين، 12 أكتوبر 2015

قال احمد رامي في الحب

ياما قلوب هايمه حواليك ,,,,,,,,,,, تتمنى تسعد يوم برضاك
وانا اللي قلبي ملك ايديك ,,,,,,,,,,,, تنعم وتحرم زي هواك
الليل عليه طال بين السهر واللوم 
واسمع لوم العذال اضحك وانا المجروح
وعمري ما اشكي من حبك مهما غرامك لوعني
لكن اغير من اللي يحبك ويصون هواك اكثر مني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اول عنيه ماجت في عينيك عرفت طريق الشوق بينه
وقلبي لما سألته عليك قالي دي نار حبك نار حبك جنه
صدقت قلبي في اللي قال له لي 
لكن غرامك حيرني وطول بعادك سهرني 
تجري دموعي وانت هاجرني ولا ناسيني ولا فاكرني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اهواك في قربك وفي بعدك واشتاق لوصلك وانسى جفاك
وان غبت احافظ على عهدك وافضل على ودي وياك
يورد على خاطري كل اللي بينا اتقال 
ويعيش معاك فكري مهما غيابك طال
واحشني وانت قصاد عيني وشاغلني وانت بعيد عني
والليالي تمر بيه بين اماني وبين ظنون
وانت ياغالي عليه كله في حبك يهون 
,,,,,,,,,,,,,,,,
ولما اشوف حد يحبك يحلالي اجيب سيرتك وياه
واعرف جراله ايه في حبك وقد ايه صانه ورعاه
أساله ان غبت عنه ياحبيبي اشتاق اليه قدي انا
وان جافيته يسهر الليل ويناجيك زي انا
الاقي قلبي انا حبه ماجه على بال 
لاعن هواك له غنى ولا لغيرك مال
انت الامل اللي احيا بنوره عمري مايبعد يوم عن عيني
وانت الشوق اللي اسمع صوته لما تغيب عني يناجيني
وانت الحب اللي مافيش غيره لو يسعدني او يشقيني
وعمري مااشكي من حبك مهما غرامك لوعني لوعني
لكن اغير من اللي يحبك ويصون هواك اكثر مني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق