السبت، 24 أكتوبر 2015

ياناسيني وانا عمري ماانسى حبك شهرزاد


ياناسيني وانا عمري ماانسى حبك 
تهجرني سنه ياقساوة قلبك
سنه وانا ولا على بالك
ولا مريت في خيالك 
ليه كده ليه ذنبي انا ايه قوللي عليه
ياناسيني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دنا العمر وانت الحياة 
وانا الفجر وانت ضياه
وانا ايه اكون من غيرك
 وانت حارمني نورك 
فجر حزين عمر سجين واشكي لمين 
ياناسيني
,,,,,,,,,,,,,,,
دنا الورد وانت ربيعه
وانا الود وازاي تبيعه
ليه ذبلت شبابي ليه طولت عذابي
من اسال مين نساك فين القاك
ياناسيني
,,,,,,,,,,,,,,
دنا الحب وانت لهيبه
وانا القلب وانت حبيبه
كده يكويني لهيبك كده تغدر بحبيبك 
ياما بكيت ياما شاكيت ياما ناديت 
ياناسيني
,,,,,,,,,,,,,,,,
دنا الفرح وانت ابتسامه 
انا الجرح وانت الآمه
تقسى عليه واسامحك
وابكي وانت بتضحك
عقلي احتار قلبي في نار ليل ونهار 
ياناسيني
,,,,,,,,,,,,,,,,,

كلمات محمد علي احمد
الحان رياض السنباطي
غناء شهرزاد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق