الاثنين، 26 أكتوبر 2015

مستحيل ورده الجزائرية


مستحيل ده مستحيل لو عملت المستحيل
هو جرحي كان شويه وله دمعي ودمي ميه
وله انا قاسيت قليل 
بعد عمايلك انا اشتاقلك متهيألك
مستحيل لو عملت المستحيل
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
اتمنيت اتمنيت اسهر ايامي وانام احلامي بين احضانك 
واستنيت  واستنيت يصحى لضميرك ويصحي عطفك وحنانك
استنيت بحنيني وحبي  واملي ويأسي
 كنت بحبك حب ماصدقتوش انا نفسي 
كنت اسمعلك دقة بابي قبل ماتوصل عند الباب 
كانت الفرحه معاك طايره بي قبل سمانا تبقى سحاب 
كنت حياتي عمري روحي خليتني امشي اكلم روحي
هو جرحي كان شويه وله دمعي ودمي ميه 
وله انا قاسيت قليل 
بعد عمايلك انا اشتاقلك متهيألك
مستحيل لو عملت المستحيل
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
جي تقول ماعليشي خلاص وتكلمني عن الاخلاص
وتبكي ليه وليك عين تبكي وتلومني
للاول مره اشوف القسوه تبكي
وتشكي مني بعد ده كوله ياظالمني
 للاول مره اشوف الظلم يشكي 
كلام سمعته كثير ايام ماكنت بغير 
واغضب وتندهلي من الفرح قلبي يطير
كنت وحيدي وكنت وحيدك
ضعنا احنا الاثنين من ايديك
هو جرحي كان شويه وله دمعي ودمي ميه 
وله انا قاسيت قليل
بعد عمايلك انا أشتاقلك متهيألك
مستحيل لو عملت المستحيل 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

كلمات مأمون الشناوي
الحان محمد الموجي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق