الخميس، 24 ديسمبر 2015

تراهني ( فائزة احمد )






تراهني ياحبيب ايامي لو قربك غاب عني سنين
ايمنا حتجيبك تاني ايام الماضي الحلوين
تراهني انا وقلبي 
تراهني على حبي
ياحبيبي
,,,,,,,,,,,,,,,,,
لو غبنا سنين قدامنا في سنين جايين 
وحنرجع على شوق وحنين ياحبيبي
تراهني
,,,,,,,,,,,,
انا شايلالك حب كبير وانت سايبلي حاجات كثير
الهمسه ,, والكلمه ,, واللمسه ,, والضحكه
في ايديه ,, في عينيه ,, وانا رايحه وانا جايه
وليالي حلوه عايزينك , يصحو من النجمه فاكرينك
في سمار الشمس على جبينك وصباح الحب على عيونك
تراهني 
,,,,,,,,,,
تعرف انت الحب عندي زي أيه ؟
زي عمري يمكن اكثر, يمكن ,,
يعني لا انت ولا انا نقدر عليه
وابعد انت ان كنت تقدر ,, بس موش ممكن حتقدر
انا مهما تغيب دايما بسأل عمري ما حسيت انك غايب
ياما ناس في القرب ولا بتسأل وقلوب في الغربه حبايب
في جفاك انا بستناك على شوق عمره ماينساك
السنه بتفوت ,, والبارح ,, انا حاسه ,, انا كنت معاك 
انا كنت معاك انا كنت معاك
تراهني انا وقلبي 
تراهني على حبي
ياحبيبي
,,,,,,,,,,,,,
انا عرفاك راح حترجع تاني ولا يهونش عليك تنساني
عمر الحب اللي انت بنيتو فاكر ازاي اداك واديتو
ولا كبرت خلاص ونسيتو طب اراهنك لو كنت نسيتو
انا اراهنك لو كنت نسيتو
تراهني انا وقلبي
تراهني على حبي
ياحبيبي
لو غبنا سنين قدامنا في سنين جايين 
وحنرجع على شوق وحنين 
ياحبيبي تراهني 
تراهني

,,,,,,,,,,,,,,,,
كلمات حسين السيد
الحان محمد عبد الوهاب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق