الجمعة، 25 ديسمبر 2015

ياخساره نسي نجاة الصغيرة )

Bildresultat för ‫نجاة الصغيرة‬‎




نسي آه نسي والله نسي 
ياخساره نسي والله نسي
وبعت لي سلام  مع مرسال 
وياريت المرسال كان ل لاخر نسي
عنواني ومكاني ودق على باب ثاني
ياريته نسي كان ل لاخر نسي
ولا جاب لي الكلمة ديه دي العشره صعبانه عليه

ياخساره نسي آه والله نسي
ان السلام  ولا الكلام 
مالهمش طعم  الا منه هو بس
وان عمري ماحسيت بشوق 
ولا قلبي دق الا لما اشوفه هو بس 
وان عمري ما ارتاح في ليلة 
ولا افرح الا لما يجيني هو بس
ياخساره نسي
,,,,,,,,,
نسي والله نسي ياخساره نسي
ازاي حبيبي ويهون عليك دمعي انا
نسي والله نسي ياخساره نسي
تبقى حبيبي وتسيبني من غيرك هنا
نسي والله نسي ياخساره نسي
ان النهارده كان عيد ميلاد لحبنا 
نسي والله نسي ياخساره نسي
زي النهارد ه اتولد طفل الهوى في قلبنا
اتولد وكبر ولسه في سنين الشباب 
واليله ده عيني عليه من الحزن شاب
ياخساره نسي والله نسي
وبعث لي سلام مع مرسال 
وياريت المرسال كان ل اخر نسي
عنواني ومكاني ودق على باب ثاني
ياريته نسي كان ل لاخر نسي
ولا جاب لي الكلمة ديه دي العشره صعبانه عليه

,,,,,,,,,,,,,,,

كلمات محمد حمزة
الحان بليغ حمدي
غناء نجاة الصغيرة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق