الخميس، 10 ديسمبر 2015

كنت فين وانا فين جيت لي منين ( عبد الحليم حافظ )


كنت فين وانا فين جيتلي منين 
الايام دي كانت غايبه عني فين
نظرة عين فايته القلب وفيه جرحين
من حلاوتهم قلت ياريت كان لي قلبين
كنت فين
قلبي وقلبي كانوا بعيد عمري ماكان بينهم مواعيد
يوم ماقابلتك كان يوم عيد شفت انا حلمه من سنتين
وكلام ساعتين فات في دقيقتين 
وقالوه نقطتين قلبين وروحين فين
كنت فين 
,,,,,,,,,,,,,,
كلمة اتقالت ولا رديت لحن اتغنى وانا غنيت
رحت أسال عن حال لقيت وتر القلب انقسم اثنين
وكلام ساعتين فات في دقيقتين
وقالوه نقطتين قلبين وروحين فين
,,,,,,,,,,,,,,,
اول مره قابلت هواك كنت نسيت كلمه وياك
انا دلوقت شايفها معاك حتقولهالي امتى وفين
ده كلام ساعتين فات في دقيقتين
وقالوه نقطتين قلبين وروحين
كنت فين
كنت فين
,,,,,,,,,,,,,,

كلمات حسين السيد
الحان محمد عبد الوهاب
غناء عبد الحليم حافظ




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق